فکر اینکه حدودا یه ماه دیگه باید با خانواده برم عید دیدنی خونه فامیلا از همین الان داره عذابم میده.

 

‏دیت اول فقط دوست من که یه ربع نگذشته پسره پاشد گفت ببخشید من قیافه و ظاهر خیلی برام مهمه، رفت

 

 اونجایی که همه دخترا یه خواستگار
دکتر داشتن که از قضا ردش کردن
میخواستم از همه دخترا خواهش کنم
دکتر ها رو یه کم دوست داشته باشن:))
 

اولین بار که موفق شدم ویندوز نصب کنم پیش خودم گفتم دستخوش پسر ، دیگه وقتشه بری سفارت تا مقدمات استخدام تو  مایکروسافت رو برات فراهم کنند :|

الان ۱۵ سال از اون روز گذشته و تنها تغییری که کردم این بود که اون موقع ویندوز xp نصب میکردم ، اما حالا ویندوز ۱۰
 

من اینقدر تو قرارام برا دخترا بی اهمیت بودم
ولنتاین پارسال با یه دختره قرار گذاشتم
دیدم یه پسره اومد تو کافی شاپ سر میز 
زنگ زدم گفتم کجایی
گفت حال نداشتم بیام پیک موتوری فرستادم کادو رو بده بهش هزینه پیکم حساب کن
دوست دارم بووچ بووچ عشق ماندگارم